Zatrudnimy Inspektora ds. administrowania budynkiem


Wymagania:
- mgr inż. budownictwa
- 3 letni staż na budowach lub nadzorze budowlanym
- znajomość Excel, Word
- samodzielne organizowanie pracy

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie Książek obiektów budowlanych Szpitala oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy Prawa budowlanego.
2. Inicjowanie działań związanych z przeprowadzaniem obowiązujących w ustawie Prawo budowlane przeglądów technicznych.
3. Udział w koordynowaniu działań związanych z usuwaniem nieprawidłowości oraz przygotowanie korespondencji w tym zakresie ze stosownymi organami.
4. Udział w procesie przygotowania zamówień inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
5. Udział w przeglądach technicznych obiektów Szpitala stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
6. Udział w nadzorowaniu prac remontowych, realizowanych przez firmy zewnętrzne.
7. Udział w przygotowaniu Planu Inwestycyjnego w zakresie prac modernizacyjnych i budowlanych.
8. Udział w komisjach odbiorowych dot. realizowanych robót budowlanych oraz udział w przeprowadzanych przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
9. Współpraca z komórkami Szpitala związana z realizacją robót budowlanych wykonywanych w obiektach Szpitala przez podmioty trzecie/wykonawców zewnętrznych.
10. Udział w pracach komisji przetargowych z zakresu zamówień publicznych i gospodarki nieruchomościami.

Dokumenty rekrutacyjne prosimy składać w sekretariacie Szpitala lub przesłać drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@wss5.pl

bądź listownie na adres:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przez mnie stanowisko".

Rejestr zmian
Edycja dokumentu : dodano
Karolina Kłonica 2023-10-27 10:17:09
Edycja dokumentu : dodanie
Marta Piasecka 2023-10-17 11:07:02
Edycja dokumentu : dodanie
Marta Piasecka 2023-10-17 10:41:55
Wprowadzenie dokumentu : dodanie
Marta Piasecka 2023-10-17 10:37:04

Otwarte dane Pokaż dane